26 Nisan 2011 Salı | | By: görkem aytaç

26.04.2011 Günün Kuponu 1

Chicago Bulls-İndiana Pacers: Normal sezonun en fazla galibiyet alan takımı Chicago Bulls, play off'lara da hızlı başladı. evindeki 2 maçı kazandıktan sonra, deplasmanda oynadığı 2 maçtan birini kazanarak skoru 3-1'e getirdi. Bu gece oynanacak maçın, serinin son maçı olacağını düşünüyorum. Bulls, İndiana Pacers engelini çok rahat aşacaktır. Ben Bulls'un ilk yarı 5.5 handikapı aşacağını düşünüyorum.

Schalke-Manchester United: Premir Lig'de şampiyonluğa çok yakın olan Manchester United, şampiyonlar liginde de yoluna devam ediyor. Çeyrek finalde Chelsea engelini aşan kırmızı şeytanların önünde daha kolay bir rakip var. Schalke'nin yarı finale gelmiş olması bile büyük başarı. Schalke'nin finale çıkması son yılların en büyük süprizi olur. Ancak Alex Ferguson buna izin vermeyecektir. Manchester United, Almanya'dan istediği skoru alarak İngiltere'ye dönecektir. Ben Manchester United'ın deplasmanda kazanacağını düşünüyorum. Oran da gayet makul.


Gremio-Univ.Catolica: Libertadores Kupasında Brezilya temsilcisi Gremio, evinde Şili temsilcisi U.Catolica'yı ağırlıyor. Gremio'ya verilen 1.35'lik oranı çok düşük buldum. 2 açık oynayan takımın karşılaşmasında goller olacaktır. 2.5 üstü diyorum, oran 1.50.







2 yorum:

Adsız dedi ki...

tebrikler kardeşim :)

görkem aytaç dedi ki...

sağol kanka inş. devamı gelecek

Yorum Gönder